~Natarvallen~
Hallo forummers,

Graag zie ik een mail van jullie allemaal met daarin jullie ingame naam en evt. als je dualt nog erachter |jenaam. Dus bijvoorbeeld:

TBAN|Robin.

Hierdoor kan ik jullie namen veranderen zodat we meer overzicht krijgen. En jullie in gebruikersgroepen gooien zodat jullie ook de ingamedingen kunnen zien.

Mvg TBAN

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

~Natarvallen~
Hallo forummers,

Graag zie ik een mail van jullie allemaal met daarin jullie ingame naam en evt. als je dualt nog erachter |jenaam. Dus bijvoorbeeld:

TBAN|Robin.

Hierdoor kan ik jullie namen veranderen zodat we meer overzicht krijgen. En jullie in gebruikersgroepen gooien zodat jullie ook de ingamedingen kunnen zien.

Mvg TBAN
~Natarvallen~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forumregels

Ga naar beneden

Forumregels Empty Forumregels

Bericht van TBAN za jan 22, 2011 8:46 am

Om het forum gezellig en ordelijk te houden dien je je aan de volgende regels te houden.
Indien je regels overtreed kan dit tot een forumban leiden.

1.ls iemand een onderwerp start, is dat omdat hij/zij dit interessant vindt. Vermijd dus een antwoordenstroom te beginnen die niets te maken heeft met het opgestarte onderwerp. Dit zou een teken zijn van gebrek aan respect voor de opstarter van de topic en tegenover de andere personen die verder willen communiceren over het desbetreffende onderwerp. (NIET spammen dus..)

2.Kwetsende berichten of andere vormen van beledigingen zijn niet toegestaan.

3.Plaats geen berichten en topic's die geen meerwaarde toevoegen aan het forum.

4.Seksueel getinte berichten zijn niet toegestaan.

5.Verander de kleur van de tekst niet in irritante kleuren. Aangepaste kleuren vallen sterk op of zijn juist nauwelijks leesbaar en kunnen andere forumgebruikers irriteren.

TBAN
TBAN
TBAN
Administrator
Administrator

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 21-01-11
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum